Procedura odzyskiwanie danych

Procedura odzyskiwania danych powstała po to, aby klient wiedział, na jakim etapie jest jego zlecenie. Poniżej prezentujemy prostą procedurę, którą przechodzi każdy nośnik dostarczony przez Państwa. W razie pytań lub wątpliwości pozostajemy do Państwa dyspozycji telefonicznie przez 7dni i 24h.

Procedura odzyskiwania danych z twardy dysku, zewnętrznego dysku twardego, laptopa, serwera RAID, komputera Mac, komputera z systemem Windows, kamery aparatu, pamięci USB:

  1. Dostarczenie nośnika (osobiście lub przy pomocy kuriera)

  2. Diagnoza uszkodzonego nośnika – przedstawienie ceny za odzyskanie danych i kontakt z klientem

  3. Czas na podjęcie decyzji przez klienta (rozpoczęcie lub rezygnacja z odzyskiwania danych)

A: Zaakceptowanie warunków odzyskania danych – uruchamiamy proces odzyskiwania danych płatność po pozytywnym wyniku odzyskiwanie danych
B: Brak akceptacji = zwrot nośnika klientowi

Jesteśmy do Państwa dyspozycji całodobowo i 7 dni w tygodniu przez 24h, dlatego mogą Państwo do nas zgłaszać się w dowolnych godzinach. Postaramy się odpowiedzieć na każde pytanie na tyle wyczerpująco, na ile jest to możliwe.

W określonych przypadkach możliwe jest wykonanie usług odzyskiwania u klientów. Jest to jednak płatna usługa skierowana do bardzo dużych firm.

 

Ostatnia aktualizacja: